Събитието ще се проведе от 5 до 7 октомври в Интер Експо Център
„90% от местата в залите вече са заети, като тази година имаме и 25% нови участници“, каза Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център по повод тазгодишното издание на COPI’S.
Най-голямото събитие за печат и реклама в България ще се проведе от 5 до 7 октомври в Интер Експо Център, който е негов собственик и организатор.
По думите на Ивайло Иванов компаниите към момента са 110, които по време на изложението ще представят други 350 световни бранда. „Очакваме броят на фирмите да се увеличи още, тъй като получихме много запитвания от чужбина. Тази година в COPI’S ще се представят компании от Полша, Китай, Словакия, Чехия и Унгария“, допълни Иванов.
От различни нива на рекламната комуникация
Директни клиенти, маркетолози, бранд и BTL мениджъри на големи компании са сред редовните посетителите на COPI’S, а тази година има и значителен интерес на специалисти от балканските страни. Сред изложителите са рекламни и печатни изпълнители, които предлагат нови решения и материали в рекламното производство, както и специални цени за услугите.
По време на изложението ще могат да се наблюдават демонстрации на набиращия скорост 3D печат, лентикулярни изображения в малки и големи формати, брандиране на предмети в интериора и текстила. Програмата на COPI’S включва и тематични семинари, уъркшопове за 3D прототипиране, фотографски практически лекции и дискусии за нестандартното приложение на директния широкоформатен печат.
Една година по-рано
През 2015 г. COPI’S изглеждаше артистичен, цветен и технологичен – програмата му включваше изложби за типография, фотография, рекламна фотография и 3D принтирани лампиони, уъркшопове, фирмени презентации и дигитална споделена работилница.
Проведе се и целодневен семинар за дигитално прототипиране и дизайн – 3D MASTERS, който показа новите тенденции в 3D принтирането и дигиталното производство през опита на български компании.
Участващите фирми миналата година бяха над 100, те представляваха повече от 300 световни бранда в различните сегменти на пазара.