5 септември 2019 г. – Panasonic Corporation, световен партньор на Олимпийските и Параолимпийските игри, обяви днес, че стартира специален фотографски проект със своите пълноформатни (full-frame) цифрови безогледални фотоапарати от серията LUMIX S, посветен на Олимпийските игри в Токио през 2020 г.
В духа на философията на Олимпийските игри, Panasonic подкрепя турнира вече над четвърт век, стартирайки от Зимните олимпийски игри в Калгари през 1988 г., като спонсор от най-висок ранг в Олимпийската програма за партньорство „The Olympic Partner (TOP)“.
Като част от този ангажимент Panasonic подпомага серия от фотографски проекти на Адам Прити, световноизвестен спортен фотограф, снимащ за Getty Images, който използва система от фотоапарати от серията LUMIX S. Първият проект е озаглавен „Направи го видим“. Уникалните движения на спортистите при бягане на къса писта, скок на височина и джудо, които не могат да бъдат проследени с невъоръжено око, се визуализират с остатъчни образи от светлини посредством прикачване на светещи устройства, като светодиодни лампи, към спортната екипировка или части от тялото на спортистите. Заснемайки светлинните следи, начертани от движенията на всеки спортист, системата фотоапарати от серията LUMIX S демонстрира безпрецедентно представяне и качества, които ще бъдат показани в Токио 2020. Още проекти ще последват до 2020 г.
Ето и представяне на проекта на Адам Прийти
Panasonic, със своите върхови технологии и решения, ще продължи да „споделя страстта“ и вълнението от Игрите с хората от цял свят.
Ангажираност на Panasonic към Олимпийската мисия
Като глобална компания, Panasonic се ръководи в принципите си от Олимпийската мисия. Компанията подкрепя Олимпийските игри над 30 години и Параолимпийските игри от 2014 г., включително чрез спонсорство и осигуряване на иновативни технологии (в категориите „Аудио и визуално оборудване“, „Домакински електроуреди“ и „Електрически велосипед“) и опит, трупан в продължение на повече от век. Panasonic се стреми да изгражда един по-добър свят – визия, която споделя с МОК – чрез световното си спонсорство на Игрите и чрез естеството на ежедневните си бизнес дейности.